Kymmenessä vuodessa ehtii tapahtua paljon, kun tekee. Eikä meillä tehdä haasteita peläten, vaan menemällä niitä päin niin, että läpi tullaan aina vähän parempana. Koska ajattelimme tarjota poikkeuksellisia sähköistyspalveluita luotettuna kumppanina seuraavankin vuosikymmenenen, päätimme ottaa merkittävän askeleen brändimme kehittämisessä. Ja mikäs olisikaan sille sopivampi sauma kuin juhlavuosi.
Tässä ajatuksia, jotka ajoivat uudistusta.
Asiakkaiden tarpeiden muuttuminen
Sähköala on jatkuvassa muutoksessa ja niin myös asiakkaidemme tarpeet. Haluamme pysyä askeleen edellä innovatiivisimmilla ja parhailla ratkaisuilla. Brändiuudistuksen myötä myös näytämme siltä.
Kasvu ja kansainvälistyminen
Kasvun myötä olemme laajentuneet kansainvälisille markkinoille. Uusi brändi kommunikoi MasterAmpista selkeämmin ja tehokkaammin kielimuurien ja kulttuurien halki.
Innovaatio ja kilpailukyky
Selkeimmin brändiuudistus näkyy ulkoisessa päivityksessä, mutta olennaista on sen merkitys sitoutumisessamme innovaatioon ja kilpailukyvyn parantamiseen. Tuote on kunnossa, nyt pitää erottua kilpailussa.
Kiitos asiakkaillemme
Emme juhlisi kymmenenvuotisjuhlavuottamme ilman asiakkaitamme. Ennen kaikkea haluamme siis kiittää teitä luottamuksesta ja kumppanuudesta – ja tällä näyttää, että olemme sitoutuneita palvelemaan vieläkin paremmin.
Visiomme tulevaisuudesta
Aiomme olla täällä seuraavatkin kymmenen vuotta. Pohja on vahva ja haluamme vahvistaa sitä entisestään, koska haluamme olla vastaisuudessakin sähköisten innovaatioiden edelläkävijä.
Kippis siis menneelle ja katseet kohti uutta!